mandag 1. mars 2010

Oppdatering og foto.

Da var det en stund siden sist oppdatering.
Dagene går i ett, og i helgen var vi hos min kjære søster og sambo i stavaner.
Fikk servert deilig mat hver dag og koste oss i stavanger sentrum på lørdagen.
Vi var innom en butikk som heter "Søstrene Grene", og der var det mye billig og fint!
Skal ta bilder å vise senere.

I dag skinner sola ute, jeg har ryddet og vasket klær. Det gjennstår endel, men siden Caspian sover nå så unner jeg me en pause. Når knøttet våkner er det litt kos og lek, før vi kjører å henter turbo-prinsessa i barnehagen. Det er utrolig gøy å hente henne i barnehagen, når hun ser vi kommer så lyser hun opp og kommer springende! Jeg får alltid en god klem og lillebror en suss på kinnet. :)


Her kommer en bilde oppdatering av mine skjønne barn:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate