fredag 16. april 2010

Helg!

Blir litt lite blogging i det siste..  det har vært så travelt og tiden flyr med to små!
Men vi har det bra og det er fantastisk å se dem vokse opp og utvikle personlighetene sine.

Elena... lille frøken dramaqueen!  Hjelpe meg, den jenta skal vi få stri med! For tiden har vi 4-5 trassanfall med krokodilletårer og snørr, hver morgen før barnehagen.
Men så er hun så skjønn også!
Overøser oss med klemmer, susser og godhet.
Caspian er solstråla i huset, han smiler og ler dagen lang. (Så lenge har får oppmerksomhet)
Han er blitt kjempe flink å rulle, så nå ruller han både fra mage til rygg og omvendt.
Han spiser grøt, middag og fruktmos i tillegg til melkeflaskene.
Han er blitt en stor og fin gutt.
Denne helgen er mannen i huset på tur til Stockholm, så imorgen tidlig pakker jeg og kidsa i bilen og kjører hjem til mamma&pappa. Det blir koselig tenker jeg, og ikke minst ser jeg frem til muligheten for å sove litt ;)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. De er bare så UTROLIG skjønne, Silje! Kjenner litt igjen dramaqueen, vi har en her også. Det går litt i perioder, akkurt den siste uken har hun vært en engel. Caspian er til å spise opp! Kos deg 'hima' i helgen, og sov masssse! Klem H

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate