onsdag 21. april 2010

I det romantiske hjørnet...

Ja, er vel litt der for tiden når det gjelder klær. Blonder og silke, duse farger og sølv&gull.
Fikk noen utrolig søte sko fra nelly.com her en dagen, og valgte å kombinere dem med en dus grå chiffong topp og blondestrømper. Det ble faktisk ganske pent. Tenker jeg har ett konfirmasjons-antrekk klart?
Muligens kombinere det med noen pene øredobber og ett svart, tynt belte i livet?
Fikk to par sko til, ett sjokkrosa i semsket skinn og ett i sølv og svart.Jeg og en venninne (http://silje78.blogspot.com/ )skal på sex&singelliv premieren, så da må vi ha lekre sko!Men de jeg bestilte fra nelly som var svarte og sølv er det 15cm hæl på!! Så jeg må nok øve litt ja..

Ha en fin dag, på høye hæler eller ei ;)

2 kommentarer:

  1. Den så veldig god ut- og det var akkurat det jeg trengte i kveld. Da går jeg og lager en omelett!:) Ha en fin kveld, søta!♥ Klem

    SvarSlett
  2. Sååå fine klær og sko, du er DRIIT lekker !!
    Du vi lurer på om vi skal komme en tur til dere vi,en fredag, og være til lørdagen så reiser vi til Kaare sine besteforeldre på lørdagen, og reiser hjemover på søndagen hvis dere vil ha oss på besøk :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate