tirsdag 13. april 2010

Mote, hår og Sex&the city!

Ett blad jeg må lese hver mnd er Costume! Det er Norges beste moteblad, uten tvil!
Og nå når det er vår er det veldig fristende med nye hårsveis, nye klær i duse og fine farger.
Men det jeg gleder meg aller mest til er premieren på Sex&the city filmen!!
Her er en link til traileren for filmen (får søren ikke til å legge video i innlegget) :
http://www.youtube.com/watch?v=eBdqYGnwI9A

Hårtrender, ifølge Costume, er denne våren fletter, rufsete hår, hårball (flitting brukt av meg, siden det er veldig praktisk å få håret unna fjeset i en fei)
Men den fineste hårtrenden i år syns jeg er Alexander Wang fletten:
Som småbarnsmor syns jeg alle tips for å holde håret unna ansiktet er gull! Det er liksom litt kjedelig med den trauste hestehalen.

I sommer skal jeg i hele 3 bryllup!! Så da trenger jeg kjole.
Fikk ett tips om en side som selger flotte selskapskjoler, de syr også etter mål.
En annen side som er like bra er http://www.dhgate.com/

Denne kunne jeg tenkt meg, bare i lys rosa:


Evt denne:


Prisen er på ca 900kr per stk!! Kjempe billig!

Ett motetips som er enkelt, billig og trendy?

Lag deg en jeans-shorts!Alle har vel en jeans i skapet som de ikke bruker så mye? Klipp den av, bruk en svart strømpebukse under (evt en blomstrete om du er vågal ;) og noen kule sko. Du kan bruke både flate og høyhelte til, men jeg syns det er kulest med en litt avslappet stil til jeans-shortsen, for eks hvite converse.Den kan også brukes til litt penere antrekk, for eks en dressjakke og en pen topp.
Til sommeren er det lekker med flate gladiatorsandaler til, eller sandaler med nagler.
Her er noen bilder:


Min favoritt, jeans-shorts med en lang, svart cardigan:

Det var litt mote-tips fra meg ;)

2 kommentarer:

  1. Takk for gode tips og råd. Fletter har jeg alltid likt.. Det er liksom noe romantisk over det... (:

    Du kjole på bilde 2 var jo helt nydelig.. Tror jeg må ta en titt innom linkene og se.

    Ha en herlig vårdag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, tror jeg vil ha den nr 2, har sett bilder av den ferdig sydd også, kjempe lekker!
    Jeg sliter med å få kommentert på bloggen din Cecilia? Noe jeg gjør galt? Får bare "bad request".?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate