torsdag 1. april 2010

Ut på tur, aldri sur?

Siden det er påske og alle er hjemme, så måtte vi trosse været og komme oss ut.
Elena er en skikkelig ute-jente, så vi må ut minst 2 ganger til dagen.
Men det er jo bare sundt for voksne og barn.

Vi pakket kjeks, frukt, vann og kaffi i sekken, Caspian i vognen og ut gikk vi.
Det blåste kaldt og regnet litt, men det finnes ikke dårligt vær, bare dårlige klær... eller?

Vi gikk like greit opp til barnehagen Elena og Caspian forhåpentligvis skal begynne i til høsten, siden den er inngjerdet og med lekeapparater.
Elena fant seg fort tilrette og Caspian og pappa chillet på benken.




Etter litt leking, kjeks og kaffi ble det så kaldt at vi vendte snuten hjemmeover.
Senere fikk vi hyggelig besøk av ett vennepar, og Caspian testet "hoppsasaen" sin.

Og det var gøy!


Elena har fått påskeegg av mormor, og går hvert 5 min til skapet og sier:
"Egg!!"
Men vi prøver å begrense det litt, sukker og Elena = hyper!



Nå er rødvinen i glasset, ungene sover og vi nyter stillheten.
(men savner ungene littegrann..)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Ååå jeg skulle så gjerne vært der med deg, og tatt et glass med deg. Ingrid er syk og har feber i ett sett her så vi er nå isolert her. Vi har snakket om at vi vi invitere dere med barna ned til oss til våren/sommeren,noen dager å være her hos oss og gå i Dyreparken med oss. Har dere lyst til det? det hadde vært kjempekoselig! Og det besøket vårt til dere, det vil jeg gjerne få lov til å få en tilgodelapp på, for jeg har kjempelyst til å se hvordan dere har fått det og hilse på dere igjen snart. Ikke minst, jeg har såå lyst til å være i Haugesund på sommeren igjen, jeg var der 4 år på rad på sildajazzen. (og hadde en dude der også hehe..)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate