onsdag 7. juli 2010

Ferie!

Har ikke fått blogget så mye de siste dagene, siden vi nyter ferien vår på sørlandet.
I dag var vi i Dyreparken, og Elena fikk se på dyrene og kjøre karuseller. Veldig gøy!
Bildene får komme når vi kommer hjem.
Vi er så heldige å få bo hos Ingunn, en venninne jeg har truffet gjennom forum faktisk.
Her blir vi vartet opp, og Elena og Ingrid både leker og sloss, hehe, slik 2-3 åringer gjør.

I morgen tenker jeg det blir litt shopping på Kamelon her i Vennesla, evt en tur til Annas hus! Det ser jeg frem til.
Nå blir det ett godt glass rødvin, mens Ingunn disker opp med brownies ;)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Kamelon skal bli, og Annas Rom også om du orker å reise helt ut der(er vestover et godt stykke) Ellers så har de en helt likedan butikk i Vennesla også du kan se på om du ønsker. SKal med glede vise deg rundt :-)Kanskje gutta skal få ta å reise føre til bystranda med ungene, og så kan vi ta oss en bil alene og ta runda på interiørbutikkene.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate