torsdag 1. juli 2010

Å innrede ett barnerom...

Caspian sitt rom har til nå vært soverom/lager/roterom, men nå syns jeg han skal få det litt mer koselig og personlig.
På fretex fant jeg en gammel tallerkenhylle, som er så populære nå. Jeg valgte å ikke male den hvit, men heller bevare den orginale brune fargen.
I den har jeg bøker, litt leker og litt minner.
Vi har også en go`stol til lesing av eventyrbøker og kos.

Tidligere i dag var jeg og mine to menn nede i sentrum for å spise lunsj i finveret, og da måtte vi innom "Kidsroom". De har utrolig mye fint av leker og interiør til barnerom. Og der fant jeg disse to søte bildene:


Det er små filtdinosaurer inne i rammen. Kjempe søte!
De har også internett side, så sjekk ut http://www.kidsroom.no/

Over sengen til Caspian henger en uro med fargerike fly, farger hører liksom hjemme på ett barnerom syns jeg. Og disse flyene er veldig spennende å se på syns lillegutt.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Oi! du har virkelig sansen for interiør!Kjempeflink er du! Tenkte på om du har vært innom toispann noen plass? vi har den i Kristiansand pluss et lass med fine interiørbutikker både her i Vennesla (vi har tre) og på AnnasRom i søgne.
    Her er adressen til toispann,http://www.toispann.no/index.do

    de har 30 prosent salg nå! Tror du garantert vil ned der en tur når dere er her. Da kan vi gå uten barn du og jeg :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate