onsdag 29. september 2010

Litt nye interiørbilder.

Siden jeg nå har fått låne meg en pc, og jeg fikk en så hyggelig mail med spørsmål om bilder fra kjøkkenet og stuen, så kommer det ett lite bilderas:

Kjøkkenet, etter at vi fikk opp stangen til å henge redskaper på.

Spisestuen, endelig fikk vi opp bildelistene!


Sjenken, som jeg fikk gratis på finn.no og pusset opp, har fått ny plassering.
Det hvite trekket på sofaen er til vask, men den er jo ganske fin uten trekk også.

Tilslutt ett bilde av hvor koselig det er med levende lys denne iskalde kvelden!

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Meeeega kos!!! du har det såå fint Silje! jeg digger stilen din, den er både moderne, og varm. Bra kombinasjon, det ligner på et HJEM og ikke bare en ikeakatalog som mange andres hjem ligner på i disse bloggetider. Du har klart å få fram kosen, silje, gratulerer, Du er fenomenal!

    SvarSlett
  2. Å, tusen takk Ingunn!! For en koselig melding å få! En ting jeg og E er enige om e at det viktigste er at det føles koselig;) ha en fin helg??

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate