fredag 15. oktober 2010

Parmesankylling...

Tid for middagstips!
Dette laget jeg i dag, og det var nydelig!

Du trenger:
3 kyllingfileter
1 dl raspet parmesanost
1,5 ts paprika pulver
1,5 ts oregano
1 ts pepper
1 ts salt
2 ss smeltet smør
2 ss olje

Slik gjør du:
Sett stekeovnen på 175grader.
Skjær kyllingfiletene i to på langs.
Bland oljen og smeltet smør i en dyp tallerken.
Bland krydderet og parmesanen i en annen dyp tallerken.
Dypp først filetene i oljen og deretter i ost og krydderblandingen.
Legg dem i en ildfast form og stek i 20-30 min.
Serveres med tomatsalat og hjemmelaget potetmos eller speltpasta.

Nyt!

Ha en super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate