tirsdag 7. desember 2010

På babybesøk!

God kveld!

 Jeg har fått lys i lysestakene mine, men jeg mangler fremdeles endel julepynt. Fredag skal vi finne juletre, å det trenger jo pynt! Det er en skjønn liten skog borti veien her, der kan man betale inn penger på en konto og deretter gå å velge seg ett juletre som vi hogger ned selv. Så i år blir det Elena som får æren av å velge tre. Det tror jeg blir koselig!


I dag var vi på besøk hos min søster og de nyfødte lille prinsen hennes.
Lille skjønne gutten, som foreløbig bare spiser, bæsjer og sover, akkurat slik en baby skal.

Det nederste bildet er Caspian da han var nyfødt, er det noen likheter?

Lille oskar hadde sovet en stund når vi kom, så han var våken en god stund mens han kikket rundt seg..
Nydelig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate