fredag 11. februar 2011

DIY; Skrytepute

Siden frufly tipset meg om transferark i fjor, så har jeg brukt dem lite...
Men så hadde jeg endel hvite, kjedelige puter så da måtte jeg gjøre noe.
Her er den første jeg laget , å denne "skryteputen" laget jeg til Elena:


Den blir plassert på benken hennes på rommet hennes tenker jeg.
Transferark fås kjøpt på mange butiker, jeg kjøpte mitt på Trendhuset, som fører blant annet Panduro.
Legg dem i skriveren, print ut og stryk på.
Ferdig!


Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Koselig med ord :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Så flott blogg du har, og så mye fint du lager!!
    Råtøft! Du er flink!!

    Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate