lørdag 26. februar 2011

Lampen i stuen vår.

Jeg fikk en hyggelig mail av en dame i går, med spørsmål om hvilken lampe vi hadde i stuen vår, over sofaen.
Så jeg tenkte å vise det da. Lampen kjøpte jeg fra Ellos faktisk. De har mye fine lamper, så ta en titt!



Jeg syns den er aller finest uten at lyset står på, hehe, men den gir ett veldig fint spill i taket når den er på.

-------------

Caspian er så skjønn nå, han sier flere og flere ord nå, blant annet eple, sko, is, kake og "en til". "En til" og is hører ofte sammen. :)

Ha en fin søndag!

4 kommentarer:

  1. så fin den var. Jeg handler masse hos Ellos, liker butikken godt!

    Herlige Caspian. Markus kan "miamia" som betyr mer... hehe! han er en matmoms! Så er klar ferdi gå også da!! De er herlige!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin lampe. skjønner du liker den. du lurte på hvor jeg hadde kjøpt flisene mine på kjøkkenet. De er kjøpt på right price tiles, var super billige. Jeg brukte hvit fug og den har ikke gulnet og er lett å holde ren.

    SvarSlett
  3. Flotte lampe:-) Mye fint hos Ellos...

    Klem:-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate