tirsdag 10. mai 2011

Vimpler fra AnnaJohanna!

Hei!
Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på forrige innlegg, det varmer!

Jeg er så heldig å jobbe sammen med mammaen til de kjekke damene som står bak nettbutikken AnnaJohanna, og i helgen tok hun med seg noen varer jeg hadde bestilt.
Denne nydelige vimpelen kjøpte jeg til Elena sitt rom, den er over 4m lang og så fin!



Var den ikke søt?
Elena var iallefall kjempe fornøyd, Caspian var sint for at han ikke fikk rive den ned. *smiler*


Ta en titt i nettbutikken deres!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fin den var, sitter og moter meg opp og begynne på min egen.. Men dukker alltid opp noe annet å sy og gjøre.. Ha en fin dag- KLem

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin;)
    Og nettbutikken er super ♥
    En slik vimpel fresher fort opp på rommet;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Så flott det ble!!! Knall fine bilder. Tusen takk for flotte ord, det setter vi så stor pris på!! :-)
    Ønsker deg en herlig og kreativ kveld!

    Hilsen AnnaJohanna jentene

    SvarSlett
  4. Kjempesøt vimpel!
    Innser jo nå at vimpel på barnerom er et "must", og må nok på leting etter en som til og med lillebror hos oss kan godkjenne... ;-)
    Det er jo så stilig!

    Herlig blogg du har, forresten. I dag ble jeg følger ;-)

    Ha en fin maikveld!
    :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate