mandag 19. desember 2011

DIY og trestubben

Hei!
Fikk noen spørsmål om trestubben fra Living, så her er litt bedre bilder av den.


Den har små knotter under så den kommer litt opp av gulvet, og den veier ca... 200g?
Veldig lett med andre ord! Tror den er laget av isopor faktisk. Men den ser, og kjennes, helt ekte ut.

Fin, ikke sant?

Så må jeg vise dere kaken jeg laget på søndag. Jeg har sett at flere bloggere har laget små vimpler på kakene, og jeg syns det var så søtt. Tidligere i høst bestillte jeg sugerør og div pynt på Etsy til Elenas bursdag, men pga forsinkelser og div, så fikk jeg dem ikke før lørdag.

Jeg har brukt sugerørene, hvit fotopapir, hyssing og sort tusj.

Klipp ut vimpler og bruk en teipbit til å feste dem sammen slik vist på bildet.

Skriv på navnet.

Stikk sugerørene nedi kaken, og knyt hyssingen fast.

Easy peacy!

(stort stas syns Elena, at det stod hennes navn på kaken).

Ha en fin kveld!

13 kommentarer:

  1. Du er så flink, Silje! Flaggene på kaken var jo knallkult! *noterer-bak-øret*

    SvarSlett
  2. Fine stubben:)
    Så lurt tips til kaken!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. oh my... jeg må jo vanke på living, for å få meg en slik stubbe..har de ikke inne her jeg bor!! Kjemopekult..
    klem

    SvarSlett
  4. Utrolig smart! Dette skal jeg legge meg på minne, har snart en prinsesse som snart fyller år :)
    Den stubben var snasen!! :)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble!!
    Har du bestilit de sugerørene på Etsy?
    Hvor? Har du en link;)

    De er s fine, og det ble veldig kult med vimpel på kaken;) Fine til cakepops og de der;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så nydelig kake!!! Tipper det var en heldig søt jente som var storfornøyd ja :) Kos dere masse sammen i denne herlige førjulstiden!! Og forresten kjempestilig stubbe :)
    Klem Pauline

    SvarSlett
  7. tipper hun var kjempefornøyd! Det var jo såå fint :) skal huske på det til neste bursdag.

    SvarSlett
  8. De søteste sugerør da!! Skjønner godt at bursdagsjenta var fornøyd :-)
    Kuuul stubbe!
    Ønsker deg gode dager!
    L
    Klem carina

    SvarSlett
  9. Så fin kake og en god idé med vimpler. Må herme...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. Så enkelt, men så fint! Jeg liker sånne enkle tips;)
    Den stubben din var stilig. Hvordan går det med de ekte stubbene dine??

    Jeg har bare en gave igjen. Alltid en man sliter ekstra med;)

    Vi har også plastikktre om det er en trøst;)

    SvarSlett
  11. Hei igjen.

    Neida, den svarte stjerna har jeg kjøpt på Plantasjen. Ble litt misforstått, skjønner jeg.

    MC

    SvarSlett
  12. Nydelig, nydelig kake. Flink du er!
    Likte stubben også. Fin, ja!
    Ønsker deg gode førjulsdager
    Klem Tonje

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate