onsdag 7. desember 2011

Onsdag - snart helg!

Hei!

Ble jammen noen bloggefrie dager på meg! Det har vært jobb jobb jobb de siste dagene, og når kvelden kommer så er det strekk ut på sofaen.
Prosjektene står på vent, og ukeplanen er full denne uka.

Elena og Casipan har samme energinivå som alltid; helt på topp!
Tidlig opp for å gå ned å velge en pakke på adventskalenderen, og like glad hver morgen uansett hva som er i. *smiler*

I morgen er det tidligvakt, så er det helg for min del, og det skal bli skjønt!
Også må jeg bare vise dere noen inspirerende bilder tilslutt:





Ønsker dere en fin natt, og en god torsdag!

4 kommentarer:

  1. Så fantastiske bilder du viser ikveld! Nydelig inspirasjon!
    Å julehjemmet ditt under her er jo bare så koseligt!
    ønsker deg en riktig fin førjulstid videre!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Ah! Nydelig inspirasjon:)
    Deilig med straks helg! Den er alltid velkommen!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Herlig inspirasjon!!Et nydelig julehjem *smil*
    Jeg skjønner deg godt jeg - desember blir fort en travel måned og det er viktig å slappe av innimellom slagene ;) Tusen takk for koselig kommentar hos meg!! Ønsker deg en fin avslutning på uka jeg da ;)
    Klem PAuline

    SvarSlett
  4. Har så lyst på sånn stooor julastjerna til å ha i vinduet :) Må ut å sjå ette det idag :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate