onsdag 7. mars 2012

Here I am, This is ME!

Nok en Nib utfordring, og jeg velger å vise frem stuen vår.
En ting som er MEG er å stadig forandre noe, og stuen har forandret seg ganske mange ganger på to år.
Nå er jeg endelig fornøyd, og dette er nå "meg";
Hvite sofaer (med skiftbare trekk tilpasset sølete unger)
Myke puter i jordtoner
Hjemmesnekret bord
Industri i form av garderobeskap og tv-benken fra Ikea.

Bokstaver
Trestubbe og betong
Eames gyngestol

Vil du delta på Nib sin utfordring?

Siste frist er i kveld, så hiv deg på HER!

Helt på slutten; jeg har fått noen spørsmål om hvordan jeg tar interiørbildene.
Så da passer det å henvise til Nib sine råd:

-Skru av alt lys, bruk dagslyset og unngå blitz.

For å redigere bildene bruker jeg Photoscape. Dette er ett gratis nedlastingsprogram som er superenkelt å bruke! Det jeg pleier å redigere er litt på lyshet og skarphet. Jeg er langt i fra noen ekspert,
 men liker å prøve meg frem.
Lykke til!

23 kommentarer:

  1. Supert bidrag, Silje!!
    Vet du, photoscape funker ikke på mac... Eller det bare jeg som ikke får til å laste det ned? Du tar magiske
    Bilder som alltid er til stor inspirasjon!

    Lykke til i denne utfordringen. Jeg heier på deg =)

    Ane

    SvarSlett
  2. Og du, hiv deg gjerne med på min utfordring:sengeoppredning!!

    Ane

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Enig Silje, jeg syns du har klart og fange DEG veldig godt på disse bildene:)
    Som jeg har sagt til flere i bloggeland, så er denne utfordringen veldig artig, og jeg tror jeg skulle greid og gjette hvem som stod bak mange av bildene om det hadde vært anonymt ♥

    FLINKIS!!

    SvarSlett
  5. You have got a really nice blog. I'm your reader. Greetings from Poland ✿ܓ
    P.S. I saw on your blog my letters - m and z (from my name and surname) :)

    SvarSlett
  6. Lekkert! Reint og lekkert :) Godt bidrag! Og jepp, ganske Silje. Synest dei aller fleste bidraga har klart å ta seg sjølv "på kornet", men me veit jo korleis me vil ha det :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Åhhh, så fint bidrag Silje, og veldig deg :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  8. Superflott!! Tommelen opp :-) Photoscape bruke eg og, det e genialt enkelt!

    SvarSlett
  9. Forresten, kan eg spørr kor du har fått tak i den fine gulvlampen din? :-)

    SvarSlett
  10. Det beste med slike utfordringer er at man "finner" så mange fine blogger. Du har herved fått en ny følger ;)
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fint bidrag! Flott stue dere har :)

    *lykke til*

    Klem Anine

    SvarSlett
  12. ah jeg liker det jeg ser! Lykke til;)

    SvarSlett
  13. Kjempeflotte bilder!
    Lykke til...
    klem

    SvarSlett
  14. Lekkert bidrag.
    Liker stua di veldig godt, og spesielt Eames stolen.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  15. Ikke til å ta feil av...
    Veldig deg ;)
    Du har det så fint atte!
    Lykke til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  16. Åh, rakk fristen akkurat ikke :P Jaja :)
    Du har det bare såå koselig!! Inspirasjon til de grader! :D

    SvarSlett
  17. NYDELIG , har virkelig sansen for elementer av natur inn i interiøret :) Lykke til !!
    Flott blogg :)
    Ingrid.

    SvarSlett
  18. så koslig det er hos deg Silje !:)

    ha ein fin kvinnedag!

    henriette

    SvarSlett
  19. Herlig stue hos deg - flott stil du har!!!
    Lykke til!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  20. Knallfint! Og nydelige bilder. Denne gangen er jeg sikker på at du blir med videre! krysser fingre og tær :)
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate