onsdag 18. april 2012

Påmeldte til Bloggtreffet på Ølen Møbel!

God kveld! 3 innlegg på en dag, slett ikke verst!

Prøvde meg på å ta kveldsbilder av stua. Det blir en helt annen stemning i bildet syns jeg.
Det sorte skapet står på samme plass ennå, men jeg har nettopp skrudd på skinnhåndtak, laget av ett gammelt belte. En ting jeg har tenkt på lenge, men ikke fått gjort  men som måtte gjøres etter Nib sitt flotte kjøkken (den mappa vokser fort gitt!).

Her er link til alle de fine, og flinke bloggerene som kommer på bloggtreffet:

Lisette- Lisettes perler

Manuela - Mrs. Hardy

May Helen - Kronprinsessene
Annfrid - Min glede
Tonje - ForeverLove
Henriette og Helene - Frøken og Fru
Linnea - Tretoen
Kristina - Nordibygdo
Kaja - no55
Linda -  Hjertehuset.
Vibeke - skråningen
Tone - Tonemelonedesign
Linda - Den gode feen
Eline - Fargebarn
Susanne - Hus på rophus 
Bodil - Bodil Bo
Tone Lovise - Grønsdalgård
Ann Helen - Moderne stil
Kjersti - Ynde
Diana - My dream


Gleder meg veldig til å se dere alle!!
Og om jeg har glemt noen, så legg igjen en kommentar under så ordner jeg det med en gang. :)

21 kommentarer:

  1. Å, så mange kjekke jenter :-)
    Gleder meg masse til å møte alle :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å treffe dere alle selv om det nok blir litt "skummelt" hi hi. Håper det er greit at babyen blir med...
    Snakkes snart;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Å, så mangen kjekke jenter. Jeg skulle så gjerne vært med, men dagen passet desverre ikke for meg. Neste gang det blir rogalandstreff håper jeg at jeg også kan være med! Kose dere masse!

    SvarSlett
  4. Dette vert kjempe kjekt!! For ein gjeng, og mange nye bloggerar å bli kjent med. Herlig-herlig :D Weh!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Missundelig, jepp!
    Tenker dere kommer til å storkose dere.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  6. For en gjeng med herlige damer!
    Mange jeg har møtt før og noen nye jeg gleder meg til å hilse på :)
    Dette blir goooood!
    Lager innlegg om bloggtreffet når det nærmer seg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hørtes moro ut!
    Så fint bilde!
    ha en fin dag
    klem Hege

    SvarSlett
  8. Jeg skal også være med:)) Har meldt meg på tidligere:))
    Gleder meg masse!!!!:)
    Ha en fin dag, klem
    Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlighet, beklager Tone!
      Skal føre deg på med en gang :D

      Slett
  9. Skrekkblandet fryd!! haha neida, gleder meg masse te å hilse på alle! (bloggen heter i skråningen ikke i svingen om eg ska pirka litt...)

    Knip fra Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Oioi, det gikk litt "fort i svingene" her :D
      Har fikset det nå!
      klem

      Slett
  10. Å her klaffer det desverre ikke!! Typisk at alt annet skal skje på denne dagen, så jeg må nok melde meg av igjen!

    Så synn for det hadde vært så koselig å truffet damene bak disse flotte bloggene!!

    SvarSlett
  11. Hei!

    Fin, fint bilde! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt lampene du har over spisebordet. De var veeeeldig fine:)

    Marthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      De har jeg kjøpt på Ølen Møbel, det er ett merke som heter HouseDoctor. :)

      Slett
  12. Eg trur de vil få ein kjempedag! Heldigrisar! Eg er med neste gong!!!

    SvarSlett
  13. Hei! æ har jo også meldt mæ på......-du må førr all del ikke glømm mæ!!!!

    SvarSlett
  14. Hei Silje,
    vi har flyttet bursdagsfeiring fra denne lørdagen til neste, så nå lurer jeg fælt på om det er plass til en til???

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  15. Jeg glæder mig til at møde jer alle ;o)

    SvarSlett
  16. Formen er langt i fra på topp, så det ble dessverre ikke treff på meg denne gangen. Håper dere overlevde uten meg ;) ;) Gleder meg til å se bilder, også håper jeg at jeg får muligheten senere en gang :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate