mandag 18. juni 2012

Uteplass inspirasjon!

Hei!
Vi har to uteplasser utenfor huset vårt. Den ene ser du HER, mens på andre siden av huset har vi  mannen en jobb å gjøre.
Vi vil sette opp levegger og tak, slik at vi kan sitte ute å nyte det selv om været ikke er på topp.
Ønsket mitt er å ha gress på den andre halvdelen. Jeg skal vise dere bilder, men først inspirasjonsbildene.

Dette var fantastisk!


Vi har vurdert å bare ha åpne vegger med seilduker (festet oppe og nede), men siden det blåser så mye her på vestlandet så må vi nok ha tette vegger.
Vi skal også ha terasseplank istedet for stein som vises på bildet. 
Men stikkord blir; paller, rislamper og masse puter. :)


 Via

Det nærmer seg ferie nå, og det ser vi frem til!
Selv om været i dag ikke er det beste, så krysser vi fingrene for at sola snart dukker opp.
Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Sånne utesteder kunne jeg også tenkt meg!

    Siden du spurte på fb om tunikaen, her er en link
    http://dronningstjerna.blogspot.no/2011/06/helt-gresk.html

    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Aaahh, herlig!!
    Flere som gleder seg til ferie, lite som minner om sommer foreløpig!

    SvarSlett
  3. Å lekkert! Eg har tak på min uteplass. Men ikkje nok le. Og bør ikkje setta opp någe heller då det vil ta alt for mykje utsikt fra stova. Så eg vil laga ein til i andre enden av terrassen. Me får nå sjå når Bonden sett av tid til det ;-)

    SvarSlett
  4. Skikkelig fint! Å sikkert ikkje altfor vanskelig og dyrt å gjennomføre:-)
    Helen S.

    SvarSlett
  5. Himmelsk! Vi måtte ty til tette vegger og tett tak pga været her nå som vi holder på i hagen. Hihi! Det blir jo en lekker levegg da;-)

    SvarSlett
  6. Deilig inspirerende!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Nydelig! :)

    Her har vi endelig fått til veranda og møbler - det er så deilig å kunne bruke dagene her ute, når det er fint vær!

    Ønsker deg en fin kveld,

    klem J

    SvarSlett
  8. Så fint inspirasjon du deler med oss! Det trenge jeg masse :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  9. Hej Silje!

    Vilken härlig inspiration. Detta behövde jag verkligen till våran inbyggda altan:) Gillar ALLT på första bilden, såååå fint:)
    Kram Kristina

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate