lørdag 13. oktober 2012

Bord til 3!

Hei!

Jeg syns det er veldig koselig å dekke fine bord. Så i dag har jeg dekket ett bord for 3.

Denne gangen med nye tallerkner som jeg har fått av Rosendahl. 
Grand Cru serien er stilren og passer til det meste. Jeg liker best det enkle og rene, uten for mye dilldall på bordet.


I går kjøpte jeg disse nydelige, orange "blomstene" og det ble skikkelig høst på spisebordet. 


En avkappet planke blir mitt "naturlige" innslag på bordet (mannen skjønner ikke hvorfor jeg samler på avkapp, men det er jo så fint å dekorere med!). På bordet ligger gavepapir fra HouseDoctor som løper, og jeg blir aldri lei av svart/hvitt. 



Lammeskinn på stolene hører med, disse er fra "Innekjær"- interiørbutikken her på vormedal. 


Teen fra Søstrene Grene er supergod, og med mandelhonning blir den litt søtere og god for halsen.


Ønsker deg en fin høstdag!

(innlegget i samarbeid med Rosendahl)

16 kommentarer:

  1. Så nydelig dekket bord! Ønsker deg en fin høst-helg :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig, digger sort/hvit stilen :)

    Ha en tipp topp lørdag :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Så fint og delikat dekket bord!! Hehe, samler på avkapp her og - og mannen blir gærn!!

    SvarSlett
  4. Så nydelig høstbord :) Koselig høstblomster og nydelig duk :) Er fint med avkapp på bordet :)

    God lørdag!
    klem Mari

    SvarSlett
  5. så heldig du er som har fått tallerkener ;-)
    har disse selv og er veldig fornøyd med de.
    pent dekket.

    SvarSlett
  6. Fine bilder og koselig bord! God helg til deg :)

    SvarSlett
  7. Så flott høstbord :-)
    Ha en flott lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei. Fine Bilder
    Jeg lurer på hvor de sort og hvitstripete putene dine kommer fra

    SvarSlett
  9. Så flott :) Kos dere rundt bordet i kveld :)

    SvarSlett
  10. Så flott stemning du har laget, her fikk jeg lyst til å nyte en kopp te!
    Ha en flott kveld Silje, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  11. Koselig bord! Helt sant at det er lurt med slike plankebiter! Jeg skal jammen få snekkermannen min til å ta med seg noen plankebiter hjem til meg også! Liker så godt det hvite lyshuset ditt i porselen.... Hva slags merke er det? Kan du huske hvor du har kjøpt det? Skulle gjerne hatt et slikt et.... Fin helg til deg videre:-))
    Kari

    SvarSlett
  12. For et herlig bord! :)
    Kunne lett blitt sittende
    ved et sånt bord i timesvis..
    Fortsatt god oktober til deg!
    Klem Toril :)

    SvarSlett
  13. så koselig hos deg, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  14. Hva koster saueskinnet på innekjær? Nydelig!

    SvarSlett
  15. Flott oppdekking Silje, dette kan du virkelig:))
    Kjempefine de tallerknene ♥

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  16. Så lekkert!
    Koselig med pene bord men jeg er for dårlig på å gjøre det litt jevnlig... Skjerpings:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate