onsdag 10. oktober 2012

Lekre nyheter fra Holmegaard!

Hei!


Denne serien med flotte lanterner fra Holmegaard har inspirert mang en blogger til å dra frem Norgesglass og gamle skinnbelter.

 

Jeg har lenge hatt veldig lyst på en eller flere av den kolleksjonen, og nå har jeg vært så heldig å få lov å presentere en nyhet fra Holmegaard; med frostet glass!

De gir en lun stemmning, ett fint lys og kontrasten med skinn og frostet glass er nydelig.


Den jeg har fått er i str Medium, og den finnes også i Small og Large.



Nå står den på hylla til pynt, for her i huset er de små raske med å blåse ut alle lys. :)

Ha en fin kveld!
(Innlegget er i samarbeid med Holmegaard)

9 kommentarer:

  1. aha, så de finnes!
    så tonje hadde en og, begynte å lure på om hun hadde frostet den selv, hihi. så fin!!

    SvarSlett
  2. Ja, de er virkelig nydelige!
    Prøver lykken hos tonje,
    og skulle jeg ikke vinne (!) må jeg nok skaffe meg en selv:)
    den gjorde seg bra på hylla også...

    SvarSlett
  3. Hehe, har en slik jeg og, og de er fiiiiine;))
    Men duuuu, jeg har puttet den sølvplaten som fulgte med på toppen jeg, hahaha, er det feil?
    Jeg stod og lurte på om den skulle stå i bunn kanskje?
    Hvor har du den?

    Lekker er den uansett:))
    FLotte bilder ♥

    SvarSlett
  4. Ojojojojoj! Den var lekker!! Fikk plutselig en ting høyt opp på ønskelista her ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Jeg har medium og small i klart glass men de er om mulig enda lekrere i frostet. Hmm kanskje jeg skulle ha slått til med en stor frostet da tro?:)
    Klem!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate