torsdag 3. januar 2013

Lysere tider? og litt DIY

Hei!
Januar er såvidt begynt, men jeg gleder meg allerede til våren. :)

(Har litt problemer med kamera for tiden, så dere får bære over med gamle bilder).

Lysere tider, litt mer varme og tid å være ute.

Men, det er mye spennende som skjer før våren kommer!
Som jeg har skrevet tidligere så er jeg semifinalist i Vixen Blog Awards (iik!), noe jeg syns er veldig kjekt!
Dere kan stemme på deres favoritt HER, eller klikke på bildet på siden her ------>
18 februar går showet av stabelen i Oslo, og jeg skal være med.
Håper å treffe noen av de andre fine nominerte, og få tid til litt shopping i Oslo også. :)


Snart kommer hjemmet vårt i ett interiørblad, er veldig spent på å se resultatet!

Det har vært lite DIY her i det siste, men her får dere en liten reprise:


Jeg tar alltid vare på glasskrukker, syltetøyglass, glassflasker og hermetikk.
Den letteste måten å lage egne vaser, telysholdere og lykter.




Enkelt og greit, og gjenbruk DET liker vi!
PS. Glem ikke giveawayen min med "Make your own banner"
Trykk HER.

Ha en flott fredag, og wiii det er helg!






1 kommentar:

  1. Hehe, jeg tar også vare på hermetikk og glass, har et helt lager på gjesterommet, ser jo ikke ut:P Elsker kjøkkenet ditt forresten, SÅ stilig med de lampene på veggen!:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate