søndag 24. februar 2013

Morgenøyeblikk og kobberfunn!

Søndagskveld, snart klar for ny uke og nye utfordringer.


Noen morgener er det fint å sitte alene med bordet, drikke te eller kaffe, lese blader, høre på radio og nyte stillheten. Norske interiørblogger.no har hatt utfordring, men jeg er litt for sen gitt.
Uansett må jeg jo vise dere mine bilder :)

Kobberkjelen kjøpte jeg på "Innekjær", og er en gammel og velbrukt kjele som egentlig skulle kastes.
I love it!


Rawhonning med malte mandler= snadder i teen!


"Brave Rabbit", søteste koppen fra Kremmerhuset. 

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Så tøft med den gamle kjelen! Må muligens ta en titt i kjelleren med det rare i på hytta ;)

    SvarSlett
  2. Så fin kjele, supersøt kopp da :)

    Ha en super dag, klem :)

    SvarSlett
  3. så behaglig og fint satt opp - råbra!

    Fiiin uke ønskes deg : ))

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate