onsdag 13. mars 2013

MamaLicious nyheter; trendy gravid!

Hei!
Som en del av MamaLicious sitt bloggpanel så skal jeg vise dere noen vårnyheter.


Da jeg selv var gravid syns jeg det var skikkelig pes å handle mammaklær. Ikke var de fine, og i alle fall ikke moteriktige! Den ene buksa jeg fant som var noelunde fin brukte jeg til den var utslitt.

For dere som kjenner til Mamalicious så vet dere at dette er klær som både er kule, behagelige OG har en fin pris. 
Så, her er gode tips til dere som er gravide og fremdeles er interessert i å se bra ut ;)

Mine favoritter fra nettbutikken deres nå:







Det er også mange spreke farger til våren:


Fremhev den fine magen jenter, med ett belte i livet og resultatet blir så fint.


Jeg syns kolleksjonen har flotte farger, og plaggene er enkel å kombinere med hverandre. 
Fargene syns jeg er friske og oser av vår, det liker vi :)



Denne sarte, dusrosa kjolen er jo bare nydelig!


Noe du likte?
Jeg vet noen av mine lesere, både gravide og ikke har kjøpt MamaLicious klær og er kjempefornøyde! 




5 kommentarer:

  1. Takk for at du legger ut bilder av gravidtøy, sliter med å finne kjole til konfirmasjon. Nå har jeg forelsket meg i den øverste kjolen!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Åh likte den første buksa, har du modellnavnet??

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er linken Tale s:

      http://mamalicious.no/mama-licious/pants/STELLAJERSEYPANT/20001241,no_NO,pd.html?dwvar_20001241_colorPattern=20001241_MEDIUMGREYMELANGE&forceScope=

      Stella jerseypant

      Slett
  3. Knallfine klær!! Hadde gått bananas dersom jeg var gravid:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Mye fint på denne siden!:)
    synd at jeg alltid klarer å finne disse sidene på slutten av svangerskapet :P
    liker virkelig bloggen din og vil gjerne følge deg videre :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate