mandag 11. mars 2013

Svart/hvitt inspirasjon!

Hei!
Liker du kontrasten med svart/hvitt i interiøret?

Det er vel ingen hemmelighet at jeg liker det, hihi, men jeg liker å myke det litt opp med både tre og gråtoner. Elena tok bilder av forskjellig i dag, også av meg, hun er glad i ta bilder og jeg er ikke redd for å låne henne kamera så forsiktig som hun er. :) Det er spennende å se verden gjennom hennes øyne. Jeg ble komandert til å se på pc`en og se "opptatt ut". *ler*


I dag har jeg surfet litt på pinterest.com for å finne litt inspirerende bilder til dere.
Link til kilden står under hvert bilde:







Mye herlig inspirasjon å finne på Pinterest altså, jeg har også konto der:

Bruker du Pinterest?





7 kommentarer:

  1. Ja det er så lekkert med svart/hvitt!! Men det passer ikke inn hos meg :(
    Nydelig inspirasjon!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Jepp...bruke pinterest. Enormt mykje kjekt å sjå på,og lesa om!!
    Ikkje mykje svart/kvitt hjå meg,men kontrastar har eg vel.
    Ha ei fin veka! :)

    SvarSlett
  3. Ja jag älskar svart och vitt tillsammans med grått och trä:-)
    Kram Kristina

    SvarSlett
  4. I recently descubirte your blog, I love the way you combine and decorate, reminiscent Moroccans, as I myself hgusta
    I invite you to visit us...
    http://dar-amina.blogspot.com.es/

    Amina

    SvarSlett
  5. Thats huge lamp in kitchen are awsome. Regards

    SvarSlett
  6. Knall bilde av deg da og søte Elena som gir ordre og greier:)
    Nydelig lekker inspirasjon!! Elsker minimalistiske hvite hjem med svarte detaljer!
    Klem klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate