torsdag 12. september 2013

I full gang!

Hei!


Selv om sommeren ikke helt slipper taket (20 grader og nydelig vær!), så er jeg i høstmodus. Det vil si studiestart og mye pensum som skal leses. Det er ikke bare bare å ta opp bøkene etter en lang dag på jobben, men siden jeg bare går ett semester så skal det nok gå bra. 


Full fokus fremover, og forhåpentligvis en karakter jeg er fornøyd med til jul.
Noen interiørprosjekter blir det kanskje tid til innimellom, men det er jo bare kos og avslapping.


Ha en fin torsdag, snart helg!

9 kommentarer:

  1. Du har så koselig stue med så mange fine detaljer. Liker så godt den lune og duse fargeskalaen din....Ja her i går hadde vi 20 gr...det er så rart, tror vi får sjokk den dagen når det snur rett om på været, da fryser vi....Nyt helgen og stor klem fra Ann Elin;O)...Her er det jobbehelg...

    SvarSlett
  2. Du virker som ei som taklerå ha mange baller i lufta, så du fikser nok dette glimrende:)
    Flotte bilder av stua di:)
    God helg<3

    SvarSlett
  3. Vilka fina bilder du bjuder på--så snyggt ♥ Ha en härlig kväll;) Kram fia

    SvarSlett
  4. Så lekkert det er hos deg. Digger lysestaken fra by Lassen, den er så ren og lekker. Nydelige bomullsblomster fra IKEA, de må jeg prøve å få tak i ;-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Høres travelt ut, men kjekt også ! så lenge man gjør noe man trives med så blir det jo bare som påfyll med energi! du har det kjempefint hos deg, liker bildene :-)

    SvarSlett
  6. Heisann:) Du har en super blogg. Liker godt stilen din.
    Jeg synes skjenken ved siden av spisestua deres er så fin.
    Hvor har du kjøpt den? Er den av nyere dato?
    Ha en fortsatt fin søndag sammen med deg og dine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det er en Magiker sjenk fra IKEA. Tror den er gått ut sv sortimentet dessverre:/
      Takk for en koselig kommentar:)

      Slett
  7. Så fine bilder! Liker stilen din!
    Hørtes gøy ut å studere... Begynner å bli noen år siden siste jeg gjorde det.

    Ønsker deg en god uke.

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  8. that beautiful corner, you got me in love! I invite you to visit my blog with Moroccan inspiration
    amine
    http://dar-amina.blogspot.com/

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate