fredag 20. desember 2013

Søte fristelser og vinternegler

Hei!
Ett enkelt og greit tips til søte fristelser i dag, beklager dårlige mobilder men oppskriften er blitt etterlyst flere ganger nå så måtte dele den. :)

"Karamellboller."

2 store Japp
1 ss Smør (ekte)
Ca 2 store kopper cornflakes


1) Smelt smør og sjokoladen i vannband.

2) Bland sammen sjokoladeblandingen og cornflakes i en bolle.


3) Fyll i muffinsformer og la kjølne.

Nyt med en god kopp kaffe og ullpleddet!



Jeg har også vært hos flinke Georgiana og fått ordnet neglene.


Lyse tupper, litt bling og klar for vinter. 



Mer info finner du her:

Ha en fin kveld! 

1 kommentar:

  1. Det så skikkelig snadder ut, tenker jeg må prøve å lage slike en gang:)
    God Jul til deg og dine:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate