søndag 2. februar 2014

Lysgleder!

Hei!

Ennå ikke helt friskt her i huset,hjelpes det tar jammen tid! Sakte og sikkert kommer det seg.


Jeg har dilla på fine lys; talgelys, telys, fine lysestaker og fine holdere.


Disse lysene er ganske spesielle og så fine! Det er fra Tallow og finnes i mange fine farger.

Den søte telysholderen er fra Tine K, med fine gullprikker på.


Marmorbrettet syns jeg blir en fin kontrast til det grove trebordet.

Jeg har tatt disse bildene fra min faste plass i sofaen, gror snart fast i ullteppet mitt her etter 2 uker med sykdom av og på. Ullteppet kjøpte jeg hos ModernWool, en dame som jeg faktisk ble kjent med via Instagram. Hun lager disse ullteppene helt selv og er å finne her: modernwool.bigcartel.com


I morgen er det mandag og ny uke, og jeg er fremdeles på jakt etter spennende hjem på Haugalandet!
Les mer her  Ny jobb! og tips meg gjerne!

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Her og sitte sjugå i...ikkje kjekt! Lekkert med marmorfatet og gullet på telysglasset ;) Her har eg nettopp komt hjem fra konsert så nå blir det benken på meg og :-)
    -elisabeth


    Klem

    SvarSlett
  2. Prøver igjen jeg,i ett av innleggene som jeg tror var om ett kaffehjørne var det også noen skåler med trelokk med på bildet,hvor er dem fra???

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Har visst glemt å svare deg, beklager!
      De skolene med trelokk kjøpte jeg på søstrene grene:)

      Slett
  3. Liker og fiine lys ♥
    Tallow er nydelig, mannen sier det er et sløselys-hva vet vel han?? ;)
    God bedring til deg, og gratulerer med ny jobb :)
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Tusen takk for svar angående skålene��������

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate