tirsdag 4. mars 2014

Inspilling av "Smak" for HTV

Hei!
Endelig hjemme etter en lang og spennende dag.
To episoder av "Smak" ble innspillt, først hos Karianne Vikse med bloggen www.mitsitt-mittsitt.blogspot.com. Det var en fantastisk utsikt og ei fantastisk dame som møtte oss, og jeg gleder meg selv til å se den ferdige episoden.



Deretter besøkte vi kontorene og lokalene til Laastad Volvo. Her var det gjennomført retro/60-tall stil, og som å komme tilbake til fortiden. Utrolig kult!



Ukene går i ett, og allerede på torsdag er det ny innspilling.
I morgen har jeg hele dagen fri, og da skal det ordnes og styles her hjemme. Blir jo superinspirert av alle de flotte hjemmene jeg besøker!

Ha en fin kveld!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate