torsdag 27. mars 2014

Nostalgi - Baby born

                                                            Hei!                                                                      Sponset innhold.


Ja, det ble litt nostalgi når Elena åpnet pakken hun fikk i posten. En Baby Born dukke!
Den dukka husker jeg ennå da jeg så den i ett lekeblad, og det var kjærlighet ved første blikk. *ler*

Disse herlige dukkene var ganske banebrytende innenfor leker da de kom. De kunne "spise", "tisse" og "gråte". Barn kopierer ofte det vi voksne gjør, så å kunne mate babyen og se det komme noe i bleien er veldig morsomt. Det er også mye kjekt utstyr å få tak i til Baby Born, alt fra bærebag til sportsvogn.


Denne søte dukken med store øyne og lubben mage ser nesten ut som en vanlig baby, og jeg har ikke tall på hvor mange timer Elena leker med denne dukken. 
Det er også veldig kjekt å se hvor mye hun lever seg inn i leken, og jeg må ofte humre litt når jeg hører hvordan hun kopierer de tingene jeg sier til babyer og sa til lillebroren da han var mindre. 


Caspian og er interessert i denne skjønne dukken,  den får kos og han sniker seg til å putte litt av hvert i munnen på den når storesøsteren ser en annen vei. *ler*


Mye lek og morro med Baby Born her i huset. :)
Ett godt gavetips til alle barn mellom 2-6 år, både gutter og jenter. 

Ha en fin kveld.


1 kommentar:

  1. Så koslig. Må nesten flire litt med tanke på hvor forskjellig min første dukke er
    fra disse nye dukkene.
    Min første dukke fant vi i skogen da jeg var lita. Noen hadde kastet to ben, to hender og et hode i søpla.
    Mens jeg venta på at mamma skulle lage kropp gikk jeg visstnok rundt å trilla på disse lemmene *hahaha*

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate