onsdag 5. mars 2014

Vår, interiør og lys!

Hei!

Det er skikkelig godt når dagene er så lyse. Sola titter frem innimellom, jeg er ferdig med trening for i dag og bare rydder og duller litt hjemme.


Lyset gjør også at det er mulig å ta noen bilder.


Så her er ett lite bilderas, siden det først er såpass ryddig.





Heldigvis viser det ikke på bildene at jeg hverken har støvsug eller vasket gulvet.... prioriterte en hvil på sofaen i dag. :)







I dag fikk jeg to babytepper i posten, bestillt hos www.modernwool.com , til å ha på stolene i spisestuen.


Disse teppene er virkelig lekre, og jeg fant ModernWool via Instagram. Vi holdt kontakten og jeg ble en av de første i Norge som kjøpte teppet av henne. Hun lager dem helt selv, og de er lune og varme.

Rabattkoden Silje25 er fortsatt aktiv, så den kan du bruke om du vil kjøpe deg ett teppe. 


Favorittkoppen; en hvit kopp jeg har tegnet på med porselens-tusj.


Rosa blomster pynter opp i hjemme for tiden, en absolutt favoritt!


Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Du har det kjempefint og veldig innbydende :-)
    Ses kanskje imorgen?
    -Charlotte

    SvarSlett
  2. Så fint du har det! Utrolig flotte og inspirerende bilder:)
    Deilig med lysere dager fremover:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Elise

    SvarSlett
  3. Du har det så nydelig hjemme. Masse flotte detaljer og veldig små enkle DIY som ikke tar lang tid. Passer utmerket for meg som er såpass utålmodig :-)

    Ha en fin dag.
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig du har det! Stor inspirasjon :D

    SvarSlett
  5. Får virkelig vårfølelse av disse bildene! Ufattelig fint du har det :)

    SvarSlett
  6. Kul-fin stil du har...jeg hadde bare ett spørsmål, har du kjøpt de hvit/sort stripete putene du har i benken på kjøkkenet? eller har du syd selv??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      De er fra H&M home :)

      Tusen takk for alle de fine kommentarene!

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate