torsdag 15. mai 2014

Bloggeklisje

Hei!
Det er visse merker, stiler og dekor som ofte blir en klisje i bloggeverden. Som oftes lekre og nydelige ting, men som etterhvert blir litt kjedelig å se overalt.



En av de tingene er disse søte små "trelekene" ala apekatt, fugl og elefant. Men da Caspian (4) var med meg på en interiørbutikk i Haugesund sentrum falt han pladask for denne søte lille fuglen. Det at hodet ikke satt fast var ekstra morsomt for fireåringen *ler*. Så da ble den med hjem da, og den er jo utrolig søt!


Han har motvillig latt meg få lov å ha den på stuebordet, selv om han helst skulle hatt den under puta si ( der han oppbevarer alle små favorittleker). 

(fin fyrstikkeske fra HAY)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder og den lille har god smak:) klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. beautiful presentation of the table

    dar amïna

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate