torsdag 15. mai 2014

DIY; personlig kaffikopp, lekre fyrstikkesker og vinner av poster.

Hei!






Bloggelysten går litt opp og ned for tiden, travle dager nå frem mot ferien.
Men instagram bruker jeg flittig, så dere kan følge meg der; siljevaniljeis



Jeg har tidligere skrevet om hvordan det er lett å designe sine egne kaffikopper, enkelt med bruk av porselenspenn. Nå har jeg hatt behov for litt mer "glam" i hverdagen, så jeg sprayet håndtaket på to kopper i gull. Gullspray kjøpte jeg på Trendhuset på Raglamyr, men de selges nok på de fleste hobbybutikker.



Bare husk å dekke koppen skikkelig og la den tørke, for jeg var litt kjapp og da ble det litt søl på den ene.

Jeg har også trukket en vinner av valgfri poster fra Paper Collective, og det ble:

Mrs.Monday! Gratulerer! 
Send meg en mail på siljehusebo@gmail.com


Også ett lite tips på slutten; fyrstikkesker fra HAY. De kjøpte jeg i går på kundekvelden hos Crush Concept i Haugesund sentrum. Jeg elsker å tenne lys, og disse eskene er jo kjempe dekorative å ha liggende fremme.




Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate