fredag 23. mai 2014

Skinn, marmor og scull til lunsj

Hei!

I går var jeg en tur på Bruno Interiør i Haugesund sentrum. De har jo nå flyttet inn i nye lokaler, med 2 etg og romslig plass. Helt nydelig er butikken blitt!
Elisabeth Heier og Linn Heimtun dekket festbord i går og etterpå var vi ute og spiste deilig mat.


Jeg fant meg en utrolig fint marmorbrett, en telysholder og ett scull-viskelær, og nå har jeg laget meg en ganske god lunsj; Kesam Lime (nam!), jorbær, hasselnøtter og kaffe.



Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Åh så nydelig det var!! :-)

    SvarSlett
  2. Fint marmorbrett med mange godsaker på:) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Så fint :) Når kommer neste episode av Smak?

    SvarSlett
  4. stilig marmorbrett, hørtes gøy ut med treff på Bruno's :-)

    SvarSlett
  5. Hei. Hvor er marmorbrettet kjøpt ?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate