torsdag 26. mars 2015

Supercolor - Pharrell Williams for Adidas

                                                                                                                                         Reklame

Skikkelige happy colors, eller hva? 
Here's How to Win All 50 Pairs of Pharrell's Supercolor adidas Superstars

I morgen braker det løs i ( lille) Haugesund; Pharrell Williams kolleksjon for Adidas - Superstar/Supercolor slippes i butikk. Og du finner dem selvsagt først hos All-in i Haugesund Sentrum.
Denne kolleksjonen slippes over hele verden i morgen så dette er stort! Hos All-in har de plukket ut de beste fargene, og det gjelder også å være rask, for det er kun 1-2 i hver størrelse!
Skal du sikre deg et eksemplar så tar du turen til byen i morgen og blir med på fargefesten :)

Hele helgen blir "Happy weekend" med musik og farger. Sjekk ut arrangementet her:

Jeg ønsker meg gule:
Pharell x Adidas Superstar SUPERCOLOR PACK

Eller lyseblå:

Adidas Superstar Supercolor Half Blue
Eller lilla:


Klarer ikke helt å bestemme meg, så jeg skal ta turen innom i morgen. Jeg går endel i sorte jeans, og har egentlig ikke så mange fargerike klær så et par fargede sneakers skal jeg definetlig ha i garderoben. 

Ha en fin kveld!





1 kommentar:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate